今日は朝の勉強を終えた後、私の服の整理をしました👔。

服の中には、お気に入りだったもの、大切にしていたものでも小さくなってもう着れない!、というもの多かったです😭💦

もうボロボロの服たちは捨てることになりましたが、まだ綺麗で可愛い服たちは近所の人たちにあげることになりました🫢💕


後最近ブルーロックというアニメを見始めました。サッカーのお話で300名の選ばれた選手が日本代表になるために色々なデスゲームに挑戦するお話です!!あっ後前髪切りました🫨💗


Those shirt organised 

整理した服 ↓↓↓


After finishing my morning study today, I organized my clothes👔.

Some shirt ,it was my favourite, I keeping it clean but it was too small so I can’t wear!, many of this happen😭💦

Some shirt was very old so I need to throw them away but some was clean and neat so I choose to give those to my neighbour 🫢💕


And these days I start watching the anime call blue rock. It is a story about 300 players selected in a soccer story who challenge various death games to become a representative of Japan!! And I also cut my infront hair 🫨💗