今日は朝から私が毎週通っているソフトボールクラブのみんなに白玉団子を作りました!!

普通の白玉、三色団子っぽい白玉2つ作りました👩🏻‍🍳💗


ソフトが終わってからみんなに配る予定だったのですが、突然雨が降ってきてソフトはそこで中断となりました👀💦

ちょうどその日は大人でソフトの件について会議をしていたので、その間にみんなに白玉を配ることにしました。みんなとっても喜んでくれて、おいしい、またよろしくなどの温かい言葉をいただき幸せでいっぱい❕またお菓子作りしたいな🍪💕


Baseball friends ⚾️ 

野球の友達↓ ↓ ↓


I made shiratama dumplings for my baseball club team from morning today ! !

I made normal shiratama dumplings, 3 colour shiratama dumplings, this 2 type👩🏻‍🍳💗

I was supposed to give the shiratama dumplings after our baseball finish but, but suddenly the hard rain came and it was done there 👀💦


On that day, our parents having meeting so while they were talking I gave shiratama dumplings. Everyone was very happy and they said, delisting, please next time also make, I got many happiness ❕I want to make snakes again🍪💕