今日は朝からプールへ泳ぎの練習をしに行きました~。

なぜ泳ぎの練習をするのかという私は早くも遅くもないので、3学期にある水泳大会に向けて練習をしているわけです👀❕❕


その後は空手がありました🥋(塾)。ちなみに空手は私の父が先生をしている道場です!!

空手を終えたら父のお友達と軽くご飯を食べて、日本の食品が売っているミニスーパーでアイスとピュレグミを買って帰りました😀🫶🏻



I practice my swimming at morning today.

Why I practice my swimming because, if I say I could swim very well that not correct and I’d I saw I can’t swim at all then that’s also not correct so at this spring holiday for my school term 3 competitions 👀❕❕


After that I had my tuition karate 🥋. ( karate is my father teaching tuition!!)

After I finish my karate we ate a little of foods with my father’s friend and, we go to the japan super market and bought ice cream and candy👀💕