昨日はお父さんとお母さんと一緒にきょうのBBQの買い出しに行きました。

1日に2個もモールを回りました💦

友達の誕生日プレゼントも買いました,ellipsのヘアーオイルを買いましたラブラブ

イオンでは食材を買ったりして、トッペンでは新しくできたスポーツ店へ行ってきました!

格闘技ゾーンもあったのでとても感心しています。

最後アイスとホットドックを食べて帰りました🍦🌭

BBQ楽しみ!!


Birthday present for my friend.

友達の誕プレ。


I went to shopping for today BBQ with my mom & dad yesterday.

We went 2 mall in one day 💦

I bought my friend birthday present, I bought her ellips hair oilsラブラブ

At aeons we buy food and at toppen there’s new sport shop so we try to go there!

There was Karate zone also so I was very interest.

At last I ate ice cream and hotdogs 🍦🌭

I’m very excited for BBQ! !