昨日はレゴランドへ行きました!まず朝はKumon へ行きました。その日はお父さんが1日出張しに行く日でもありました赤ちゃんぴえん

お父さんは行けなかったけど、レゴランドではとても楽しめました♪ゼットコースターは7回も乗りました。(がら空きだから連続で乗せてもらったキメてる)。帰りにレゴランドのコットンキャンディを漢字のテストで2問しか間違えなかったので買ってもらいました!おねいちゃんはポップコーンをもらってました。その帰りは友達と一緒に夜ご飯を食べて帰りましたニコニコ













I went to Lego land yesterday! First I went to Kumon. That day was also the day my dad went on a business trip赤ちゃんぴえん my dad cannot go  but Lego land was so much fun♪ We sat on z- coaster for 7 time. ( there was only little people so we can sat on it long timeキメてる). At last my mom bought me a cotton candy because I got only 2 wrong in my Japanese test! My sister got pop corn. After that we ate dinner with my bestie and go back homeニコニコ