今日は朝からレゴランドで遊ぶはずだったんですけど、今日はランドとウォーターパークはやすみだったので水族館へ行くことにしました。水族館はとても綺麗でした。一番好きだったのは自分が色を塗った魚がスクリンに泳ぐのが楽しかったです♪そのあとは昼ごはんを食べて、IKEAへ行ってカラオケをお姉ちゃんとして帰りました。ついでトリプルお明日買ったので明日も行きますにっこり


写真映え



色塗り

カラオケ

I was supposed to play at Legoland from the morning today, But it was close for land and water park so we went to aquarium. Aquarium was very beautiful. My most favourite part was colouring the fishes and it will swim to the whole screen♪After that we ate lunch and go to IKEA  and to karaoke and go back to home. And we bought triple pass so we’re going to Lego land tomorrow alsoにっこり