今日はミットバレーへお買い物をしに行きました。家族で行きましたが別行動で行きました驚き私はお母さんと行きました!まずダイソーへ行ってメガネストッパーを買いました👓その次は無印へ行きました。お母さんがチョコが入っているイチゴマシュマロを買ってくれました!とても甘くて美味しかったですよだれそのあとはタピオカを自分だ買いました。明日はレゴランド楽しみだな〜(日本に行くのも🇯🇵)



I went to mitvally to shopping today. I went with my family but we walk in our one驚き but I went with my mom! First I went to daiso and bought glasses stopper👓 then I went to mujirushi my mom bought me chocolate in strawberry meshmallo! It was so delicious  よだれ after that I bought boba tea for my self. I can’t wait so go to lego land tomorrow ( and also japan)