「カフェで勉強の毎日」を始めて五日間が経ちました真顔今日はなんとなんとびっくりマークスターバックスへ勉強をしに行きました。ずっとスタバで勉強するのが夢だったので、とても嬉しいです指差し勉強をしていたらお姉ちゃんがサプライズでスタバのブルーベリーケーキを買ってきてくれました。勉強が終わったら私たちはお父さんとお母さんにお土産としてスタバのコーヒー豆をプレゼントしました!とても喜んでくれましたw




(Every day of studying at the cafe) already been 5 days for starting真顔 Today it wasびっくりマーク studying at Starbucks. It was my dream always to study at Starbucks so I am so happy指差し when I was doing my work my sister gave me the cake of blueberry cake for surprise. When I was done doing my work we buy the Starbucks coffee bean for our parents!  They really like itw