次の日は朝マックを食べました。ホテルをチェックアウトして動物園へ向かいました。動物園で2022年の年賀状用の写真を取りました。オレンジジュースを買ったり、パンダがとても可愛かったです。


帰りにドンキの2号店へ行きました。ドンキの2号店でドッサリゼリーと三ツ矢サイダーとリボンの形をしたパンを食べました、帰りの車でドンキーで買ったポップコーンを家族で食べました。楽しい旅でした。









The next day I ate Mack and we check out the hotel and went to zoo. I took a 2022 New Year card at the zoo.  I bought orange juice and the panda’s were very pretty. On the way back, second store.  On the way back, I went to Donky hote second store.  At Donky hote second store, I had Dossari Jelly and  Mitsuya Caider, and a ribbon-shaped bread and on my way home, I ate popcorn I bought at Donky hote with my family.  It was a fun trip.