ブログお休みしてすみません!旅行へ行ってました。その時あった出来事を話します!まず、23日KLへ出発して紀伊國屋へ行って東京リベンジャーズを買って守りました。その後私のパスポートを新しいパスポートに切り替えて、ドンキーへ行って私はサーモン明太子丼をお昼ご飯として食べてました。とてもお腹いっぱいになりました!外後お母さんは美容室へ行きました。帰ってきてとても可愛い髪型になっていました!夜ご飯はパビリオンで一風堂でラーメンを食べました。人気なお店だけあってとてつもなく美味しかったです!お話の続きはまた明日!

I'm sorry for not  writing my diary from my blog!  I went to a trip.  I will talk about what happened at my trip!  First, I went out from my house for KL on the 23rd and went to Kinokuniya to buy a Japanese book call Tokyo Revengers.  After that, I changed my passport, then went to Donkey hotel and had lunch, and my mom went to change her hair perm. It was so cute when my mom came back!  For dinner I ate yummy noodles(ramen) at the pavilion.  The continuation of the story is tomorrow!