今日はお団子を作りました。作っている最中に二つに分けて一つに着色料を入れて家族のキャラクターを作りました。その後に、別でみたらし団子も作りました。家族にあげたら大好評だったので嬉しかったです。


でも洗い物が大変でした(T ^ T)..


I made dumplings today.  While I was making I divid into two  and add some food colouring to one to make a character of my family.  I also made Mitarashi dumplings later.  I was happy because it was very good answer when I give it to my family.  It was hard to wash (T ^ T) ..