今日はお母さんと一緒に雪見だいふくを作りました。前買った雪見だいふくがありにも美味しかったので、作っちゃいました!時間勝負でした。とてもおいしかったです。


後今日はくもんで100点とったのでお元気マートへラムネのジュウスを買いました。今から飲みます。


私の家に昨日ピーナッツのおもちゃがやっと届きました。オスとかをが出てきて可愛いです。




I made a yukimidaifuku with my mom today. Last time when I bought yukimidaifuku it was toooooo delicious so I made it! It’s fighting with time. It was very yummy. And today I get 100 💯 in my kumon so I go to ogenki mart to buy Ramune juice. I will drink now.

Yesterday the peanut toy came to my house. If I press it will come up and is very cute.