今日は母の誕生日。母にサプライズを今日の朝やりました。あげた物はVansの靴とグレーの服と私と姉からの手紙をあげました✉️。母はとても喜んでくれて嬉しかったです。しかも2年前のクリスマスでもらったピンクの自電車を修理に出しました。今日のご飯はご馳走でした。ケーキ🍰もとても美味しかったです。






Today is my mom’s birthday. I do surprise to my mom. I gave my mom Vans spouse and grey shirt and my birthday card and also my sister. My mom was so happy. I bring to the bicycle shop to change the tire. Today dinner was so yummy. The cake was so yummy.