今日は朝勉強してお昼ご飯を食べた後トランポリンに行きました。でも時間が変わって3時から5時になりました。 

本当は2時からだと思って早く家を出たのに😭 時間が変わって3時から5時になりました。 なので3時までの間Toppenに行きました。

IKEAと繋がってるのでIKEAに行って食器を見ました。そしてアイスクリームを買いました。美味しかったですー。

トランポリンは、めっっっっっっっっちゃ楽しかったです。バスケットボールをジャンプしながらできたしボールもいっぱい入りました。

因みにトランポリンはがら空きでした😅その後5時まで遊んでセブンイレブンによって私が買いたいお菓子を買って帰りました。

今日はとっても楽しかったです。











Today I was planning to go to the trampoline after studying in the morning and having lunch, but the time changed from 3 to 5 o'clock. I left home early because I thought it was 2 o'clock, but I went to Toppe. I'm connected to IKEA so I went to IKEA and saw the furniture.  I bought ice cream.  It was delicious. The trampoline was so much fun.  I made a lot of balls while jumping the basketball ball. By the way, people were vacant 😅 After that, I played until 5 o'clock and bought the sweets I wanted to buy by Seven-Eleven.
 It was a lot of fun today.