今日は最近ハマってるクッキー作りをもう一回しました。相変わらず楽しかったです☺️今回は私と姉だけでやりました。

けっこう傑作です😤お母さんとお父さんがゴルフの何かを買いに行ったのでお留守番をしました。お昼ご飯が終わって直ぐ行きました。

でも帰ってきたのは6時30分ぐらいなんです。ちょっとさみしかった。
今回のはこの前とタイプが違います。クッキー作りは最高でーす♪

Today I made another cookie making that I'm addicted to recently.  It was fun as usual ☺️ This time I and my sister did it alone.  It's a masterpiece 😤 My mom and dad went to buy something for golf, so I stayed at home with my sister.  They went immediately after lunch.  But they  came back around 6:30.  It was a little lonely.  This time the type is different from the previous one.  Making cookies is the best ♪