今日は朝テレビを開いたら映画ドラえもんのび太と新恐竜🦖があったので見ました。とっても面白かったです。1時50分の長い映画でした。お母さんが生クリームと混ぜたポップコーン🍿を作ってくれました。撮っても美味しかったです。映画を見終わったあとお昼ご飯を食べました。お昼ご飯を食べ終わった後クッキーを作りました。暇なので作りました。でも撮っても楽しかったです。ツリーとかサンタさんとか🎅🏻ベル🔔も作りました。クッキーまた作ります!



When I opened the TV in the morning today, I saw the movie Doraemon Nobita and the new dinosaur 🦖.  It was very nice.  It was a long movie at one hour 50 minutes. My mom made popcorn 🍿 mixed with fresh cream.  It was delicious even if I took it.  After watching the movie, I had lunch.  After eating lunch, I made cookies.  I made it because I have free time.  But it was fun to make.  I also made a tree, Santa, and 🎅🏻bell 🔔.  I will make cookies again!