今日はお昼ご飯を食べた後、生八つ橋を作りました。とても楽しかったです。こねたり混ぜたりして、楽しかったです。

ちよっとつまみ食いしました。
一瞬お菓子職人になった気分でした。混ぜるのは重くて大変でした。

抹茶味も作りました。
みんな美味しいと言ってくれたので嬉しかったです。
私はつまみ食いでお腹がいっぱいになりました。

次は何を作ろうかなーーー爆笑












Today I made Namayatsuhashi after having lunch.  It was a lot of fun. It was fun to knead and mix.  I ate a little bit and felt like a funny craftsman for a moment ❗️ It was difficult to mix!  I also tasted matcha.  Everyone say delicious!  I was happy because he told me.  I was full with a pinch.