今日はお父さんといっしょにAEONに行きました。とっても寒かったです。ダイソウーに行きました。欲しいものが有りましたがやっぱり買いませんでした。そのあとお父さんといっしょにアイスを買いました。とっても美味しかったです。寒い❄️中でアイスクリームを食べるともっと寒くなります。アイスクリームを食べたらまんぞくして家に帰ることにしました。アイスクリームもう一個食べたいなー


I went to AEON with my dad today.  It was very cold.  I went to Daiso.  I had something I wanted, but I didn't buy it.  After that, I bought ice cream with my dad.  It was very delicious.  Eating ice cream in the cold ❄️ makes it even colder.  After eating ice cream, I decided to go home.  I want to eat another ice cream.