今日は朝から学校の友達🤝といっしょに(ロブロックス)で遊びました。(ロブロックス)とは、小中学生👩🏻‍🎓👨🏻‍🎓に人気のオンラインゲーム🎮です。とても楽しかったです。ちょっと喧嘩しましたが、直ぐ仲直りしてすぐ遊び始めました。

アドプドミーと言うゲームの種類で遊びました。楽しくて楽しくてたまりませんでした❣️でも...休みの日にお母さんと決めてるiPadの使用制限を超えてしまいました。明日見れないピエン🥺








Today from morning I played roblox with my school 🏫  friend. Roblox is a online game that the kids like to play. It was very fun🤩  I fight with my friend but we reconciliation and we restart playing roblox.
We played game ADOPT ME. It was fun,fun and I was dying. But...in the holiday everyday we have limits
and I over the limits. Tomorrow I can’t not see iPad 
Sad🥺