今日はハードロックホテルに泊まる日です。ハードロックホテルは私の家から1時間です。それはもちろんトイレに行きったかったですがホテルに着いたらすぐトイレ🚽に行きました。いろいろ探検してとっても楽しかったです。写真も🤳🏻いっぱいとりました。それからホテルのへやに入るととってもきれいなへやとそこにはベランダが奥にありました。そして映画も見ました。明日が楽しみです。













Today is the day to stay at Hard Rock Hotel.  Hard Rock Hotel is one hour from my house.  Of course I wanted to go to the bathroom, but when I arrived at the hotel I went to the bathroom 🚽.  It was a lot of fun to explore.  I also took a lot of photos 🤳🏻.  Then there was a veranda behind the hotel and it was very beautiful.  I also watched a movie.  Enjoy tomorrow