今日はハードロックホテルの朝ごはんを食べてからウオーターパークに行きます。朝ごはんはドーナツ🍩とクロワッサン🥐とカップケーキ🧁を食べました。美味しかったです。そのあとへやに戻ってみずぎに👙🩱🩳🩲着替えてウオーターパークに向かいました。ちなみにハードロックホテルとウオーターパークは繋がってます。着いたらいっぱい遊びました大っきいボートのブランコに乗ったり流れるプールでぷかぷか浮かんだりもしました。あとぜっとコースターにも乗りました。途中からおなかがすいたのでドックお買ってもらいましたがちょっと辛かったです。でも美味しかったです。そのあとまた違う乗りもの乗ったりして1時間お昼ごはんをたべに違うコーナーに行きました。ごはんを食べるところは子どもプールに近いので私はごはんが来るまで母が見えるところで遊んでました。お昼ごはんを食べたあと子どもプールで母とあそびました。いっしょにすべりだいをしました。そして父とチェンジして父とも滑りだいもしました。ですがそのとき父のおなかのちょうしが悪くてすべりだいが2回しかできませんでした。ですがおなかがいたいのに遊んでくれたことが嬉しかったです。そしたらつぎは私の姉がいっしょに遊んでくれました。いっぱいすべりだいをしました。いっぱい楽しかったことがありました。










Today we will have breakfast at the Hard Rock Hotel and go to the water park.  I had donuts 🍩, croissants 🥐 and cupcakes 🧁 for breakfast.  It was delicious.  After that, I returned to the one-storey store and changed into a swimsuit water park.  By the way, the Hard Rock Hotel and the water park are connected.  When I arrived, I played a lot and got on the swing of a big boat and floated in the pool.  I also got on the coaster.  I was hungry on the way so I asked for a dock, but it was a little painful.  It was delicious.  afterwards I took another ride and went to a different corner for lunch for an hour.  The place to eat rice is near the children's pool, so I used to play until my mother could see it.  After eating lunch, I played with my mother in the children's pool.  I slid together.  Then I changed to my dad and slipped with my dad.  However, at that time my father's stomach was so bad that I could only slide twice.  However, I was happy that I played while I was hungry.  Then my sister played with me.  I slid a lot.  I had a lot of fun