Yesterday is Christmas.ラブ

I am so happy and is so fun.I wake up 2:30 . Because I want to know present

is here or not because I really want my present.

and present is here and I played with my present all day.

 

 

 

 

きのうはクリスマス。ラブ

わたしはめちゃくちゃうれしいです。わたしは2:30におきました。プレゼント🎁

きてるかみたくて2:30におきました。

プレゼントわきてたんですだからいちにちじゅうあそんでました。フォローしてね…