Yesterday I went to kemuri restaurant  and I gift the present to my friend and my friend was so proudly and she smile and we just eat a lunch. The day before yesterday 12/18 blog so please see.And next I went to Mr diy and we buy so many things.

 

 

きのうわたしはケムリレストランにいきましたそこでわたしはぷれぜんとをわたしましたわたしのともだちはにこにこしながらこっちおむいたレストランにきたんだしごはんおたべました。おとといの12月18日プレゼント🎁おかったぶろぐもあっぷしてるのでぜひー見てください。そのあとミスターでぃいあいはいにいきましたいっぱいかいました。