2‧1‧2010 土曜日土曜日‧いちばん 好きです :*:・( ̄∀ ̄)・:*: 原因 : 秘密(;^_^A 但...今日我唔見左隻我好中意既earring...唉... 仲有呀!今日同左carmen b 去左游水