今天不太高興...
我夢見了他...
很熟悉的感覺...
很熟悉的...痛...

我不要......。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。
土曜日‧いちばん 好きです
:*:・( ̄∀ ̄)・:*:


原因 : 秘密(;^_^A

但...今日我唔見左隻我好中意既earring...唉...
仲有呀!今日同左carmen b 去左游水目