Circle:SWING HOLIC
Album:SWHC-0005 VOL.08 
Original melody:小さな小さな賢将
Vocal:709sec.
 
 
 
 
 
 
I'm just always searching for the treasure
(私はいっつも宝物を探している)
Where is it?I don't know
(どこにあるんだ!?私には分からない・・・)
Dowsing rod tells me now
which way I must go today
(ダウンジングロッドは今、私に今日も行かねばならない道を教えてくれるんだ)

It's so hard to find the secret treasure
(秘密の宝物を見つけるのはとても難しい)
How'd I do?No one knows
(どのように見つける?誰も分からないだろ。)
Pendulum tells me now

where might be its hideaway
(ペンジュラム-魔法の振り子-は今、私にそれの隠された場所がどこかを教えてくれるかもしれないんだ。)
Mountain's Height,Ocean's Depth
(山の高い場所、海の深いところまで)
Wherever it is,I do go !!
(一体どこにあるのか、私は行って探すんだ!!)

Yes,I'm a Treasure Hunter Mouse small and mighty
(そう、私は小さく強い、ネズミのトレジャーハンター)
Zigzag winding road to get over there
(ジグザクに曲がりくねった道も乗り越えてみせる!)
Yes,I'm a dowser,alright,Find out surely
(そう、私はれっきとしたダウザー、正確な道を見つけ出すんだ)
What is that you are searching for,Sir?
(あなたが探している物はなんですか?)
 
 
It's long way I'm searching for the treasure
(宝探しの道は長いんだ)
I'm so tired... Mmm sometimes
(だけど・・・・いつか見つけてみせる!)
It's my work,don't give up
(それが私の仕事なんだ、諦めちゃ駄目だ)
This adventure must go on
(これはどんどん進まなきゃ行けない冒険だ)
Mountain's Height,Ocean's Depth
(山の高い場所、海の深いところまで)
However is there,I do go !!
(どんな所にあっても、私は行って探すんだ!!)
 
Yes,I'm a Treasure Hunter Mouse small and mighty
(そう、私は小さく強い、ネズミのトレジャーハンター)
Zigzag winding road to get over there
(ジグザクに曲がりくねった道も乗り越えてみせる!)
Yes,I'm a dowser,alright,Find out surely
(そう、私はれっきとしたダウザー、正確な道を見つけ出すんだ)
What is that you are searching for,Sir?
(あなたが探している物はなんですか?)

 
Yes,I'm a Treasure Hunter Mouse small and mighty
(そう、私は小さけれど、強いトレジャーハンターさ)
Zigzag winding road to get over there
(どんなに曲がりくねった道も乗り越えてみせるんだ!)
Yes,I'm a dowser,alright,Find out surely
(そう、私はダウザーなのさ、本当の道を見つけ出すんだ)
What is that you are searching for,Sir?
(あなたが探している物はなんですか、星?)