今朝教左alarm諗住9點起身寫信俾善德.....但係都係賴到48分先起到身....之後去左沖涼,然後寫信...寫寫下發覺趕唔切,因為我係打左落部腦之後先抄返落紙...然後好趕咁去換3,見到善德個blog佢話鍾以人著skirt,咁我就著返條星星裙去見佢啦~搞左好耐,信未寫完就出門口啦,dash去車站...event 13:00開始,經過上次ge經驗,我都冇諗住好早到~換左整理卷之後,51番!!仲有20mins就開始先係51番.....但係到最尾坐o係入面ge都有成90人or above...之後係同上次一樣答fans問題(略...請參考前篇blog)之後就握手!

完左我有dash返屋企,今日要返工......店長問我好返未,唔好勉強可以請多日假~但係發覺原來我哩間舖時薪係900......SHOCK!!!!!!!!!

放工啦~又dash去車站,趕得切!!(o係去車站中途仲要跌左d耳環)有3mins淨,諗住買水飲,點知發覺冇大銀包,我張整理卷o係入面架!!!!!!!!!又dash返屋企.....銀包o係度,但係要遲到啦.......之後查下幾點有車,18:54,再望下個鐘已經18:49,我連斜路都未落......於事再次dash!!!!!!!!!我應該跑快兩步,去到車站門口見到已經54啦,我就2話不說衝左上taxi去武藏浦和.......比個司機ngam我....武藏浦和到著!已經19:22,個event係19:20排隊,19:30開始..........我好擔心好擔心......簽唔到名到算啦,我仲有封love letter要俾善德架嘛......再查下到著時間,19:48......淨係簽名,應該完啦......但係我都係dash左去自主盤,去到問個姐姐完來仲未完!!!!!!!!!跟住我就冇浪費我d腳骨力同taxi $$,去到我係最尾.....原本應該可以叫佢畫多d野,但係我都係shy~但係俾我見識到佢畫FEFE有幾快.....真係好快......下次一定要叫佢畫!!


擒日睇完善德之後,回想返佢上次instore ge時候都好似有帶過同一條鍊.......o個條treble clef頸鍊.....第一次見到之後有留意過,但係後尾唔記得左(;^_^A 到我先o個排睇HELL CAT PUNKS個網又見到條treble clef頸鍊,但係都係醒唔起善德....但係擒日睇live又覺得佢o個條唔係HCP黎架woh......到左今日,佢又帶條鍊,今次睇得好清楚啦~係黎架~諗住今日instore完左去買,點知01one收舖.......好無奈....


P.S.淨係計我dash ge路程,我諗超過3km!!!!!!!

10.15(日) 新星堂池袋アルパ店
 03-5954-9475
TALK&握手会
※サイン会はありません。
13:00
10.15(日) 自主盤倶楽部
 03-3371-3851
TALK&サイン会
※握手会はありません。
18:00


今日去左哩兩場~


新星堂池袋アルパ店

大約有90個人?同上次一樣係答晒fans d問題!佢話咩都答woh~我記得ge有幾個...


① 同一間公司入面ge hyde,善德眼中ge佢有幾高.....

答:善德好快咁就話156cm......佢話好似太過分,所以有160cm woh~跟住佢就話.....我淨係知

自己幾高...


② 有一題唔知講咩講到SID geゆうや......之後善德話雖然係同公司,但係佢冇同過ゆうや講野....佢仲唔知ゆうや叫咩名......ゆ...ゆ...跟住MC先生就話係ゆうや!善德仲話佢係一個記人名好差ge人


③ 新album d歌作好哂未?

答:未.......( ̄ー ̄;


⑤ 有冇諗住開tour?

答:要睇下LIQUID ROOM成唔成功,咁先睇下開唔開or有冇得開


⑥ 女仔外觀緊要定係內在緊要?

答:umm......外觀!外面睇得就ok,佢相信靚ge人內在係唔會衰ge!佢話佢相信!


⑦ I am Fragile入面有個英文字wearly查字典都搵唔到點解

答:解釋(但係我聽唔明).....之後佢話咁多人咁講冇哩個字,令到佢開始冇信心!點解我會知哩個字架呢?


⑧ モテル女の子?

答:なんとなく識彈鋼琴ge女仔......好多人都會咁諗唔係咩?


⑨ 會唔會有COUNTDOWN LIVE?

答:雖然年年都係西九条,但係今年仲未有通知,普通ge話我係自己一個人靜靜咁渡過ge~但係如果係問個人ge話......係一定冇!


⑩ 有記憶以黎最舊ge記憶?

答:4歲o個陣同祖父唔知做咩(我唔記得左...(;^_^A))之後去睇多啦A夢電影


⑪ 對於渋谷公会堂ge新名有d咩諗法?

答:C.C.Lemon Hallですよね~かっこいいと思いますよ!マジで...(要用日文先夠傳神)但係改左之後好似座位變少左...


佢今日係著黑色褸+橫間3+牛仔褲+白鞋+treble clef頸鍊(live encore o個陣佢都有帶架~好想要!!!!!)......仲帶埋個鎚仔出黎添...


另外佢仲有話新星堂少人......但係同一日第2間CD舖(自主盤)就好多人,比上次多左200%(即係兩倍)所以由TALK & SIGN變左淨係得SIGN...


注意:1.善德個網冇update,但係自主盤個event ge時間係變左19:30開始!

   2.善德池袋完左之後係TAKUMA ge instore event!


自主盤倶楽部




杉本善徳 ソロとして2回目のインストアーイベント
前回に引き続き入りきれない
お客さんを含め200名の大盛況イベント♪......轉載自自主盤店長BLOG

今日去左原宿アストロホール係善德!!

內心掙扎左兩日.......終於都係決定扮病......

哩場live都叫好多波折!本身係H陪我去睇ge,點知佢又臨時飛左返香港,好緊急之下好彩搵到人要我張飛......但係o個個人唔係住o係都內,所以唔可以寄,要當日交收......咁我就託S幫我交收啦~因為o個陣仲未諗住呃店長!但係之後都係呃左,所以就約左S o係原宿等啦~

點知去到佢話個買家由4點改左做5點,後尾又話會ギリギリ到......咁我同S就o係度諗佢究竟係4點ギリギリ,5點ギリギリ定係開場ギリギリ呢.......咁就冇哩佢去左行街啦~點知佢又send多左個mail黎話身體唔舒服,搭搭下電車落左車,但係我又應承左要交收......我同S即刻.....擺明想甩底啦....上次遇到好ge yat boon yan,今次遇到衰ge yat boon yan!!!!!!跟住我就同S講叫佢同佢講cancel都ok......跟住佢就好快咁應左我話:真係得?唔好意思.....

就係咁,由H陪我睇變左自己一個睇,最尾係S陪左我睇架......

睇左咁多次都係覺得健雄真係好池!!!!!!我同S都係咁話~

S話睇完對善德改觀,話覺得佢好面白い!!!!!!!!!

善德飛pick飛得太少啦......有個飛左去我隔離,但係跌左落地唔知去左邊.......

好感謝善德理下我哩個海外fans!!(大心)

11月新album決定!!!!!

2/8 LIQUIDROOM oneman決定!!!!!(FC會員用FC優先預約?善德有FC咩?定係諗住成立啦?係就好囉~~~~)

live入面播d video好無聊..............但係見到にのっち好開心~~~~~~~

A: すみません、あの建物は何ですか?

B: あれはPSCです。


A: あの建物もPSCですか?

B: いいえ、あれはPSCではありません。


---


ヒロトの上に将がいます。<=将騎住ヒロト?


ヒロトと将の後ろに虎がいます。<=虎o係ヒロト同将後面......


沙直は虎の隣にいます。


虎の前に誰もはいません。<=但係點解虎前面一個人都冇?


虎は一人です。<=得佢自己一個?



N姊貴好好笑~~~~~~~~~~~~~~PROFILE張相好得~有d晃動ge feel!!!



very good!!!!!!!!

今日同H&S去左大宮睇a9生放送~今日係DOUBLE GUEST一隊係宇宙戰隊NOIZ(全員),另外就係星星團啦(小原&Nao)~o(^▽^)o

不過聽S講星星團d fans少過宇宙戰隊∑(-x-;)


大宮好凍好大風......有去睇GE FANS少過70人......


小原先生真係好靚~雖然成日電FANS(只係想像成電人......但係實際係面部抽筋!!)


Nao著貼身3,又唔係話好貼GE......總之一企起身都俾佢兩個套3嚇親......小原先生本身件褸我覺得OK架~點知佢一企起身見到件3GE真面目......( ̄□ ̄;)


小原氏有望過我地度架,佢一定見到我地,但係Nao就望都冇望過我地.......


小原氏仲話自己好緊張,但係唔係寫漢字.......Nao有寫THANK YOU!我同H即刻話:GOOD ENGLISH!!因此佢冇串錯字~~~~~~


佢播左NUMBER SIX.,ブループラネット(播到最尾o個句小原先生仲扮咪嘴咁***青い 星で***♪(*^ ・^)ノ⌒☆)真係好靚~~~~~~~~~最尾話”live"最尾都會成日唱GE歌........春夏秋冬~~~~~~~~~好想FURI!!


睇完衝去等出,但係去到宇戰D FANS o係哂度,唔知想點.....等左1粒鐘,淨係見到架黑mangmang GE車出黎,就話佢地走左啦......好無奈........


之後去左食日高屋......從S口中知道多左好多小原氏GE事!!

  祝日你生日快樂!

  祝日你生日快樂!

  祝日你生日快樂樂!

  祝日你生日快樂!


ケーキプレゼントチョキキス音譜ケーキプレゼントチョキキス音譜

今日去左打工......打打下我地個寮ge一個法國人黎左食野!!!!!!∑ヾ( ̄0 ̄;ノ 之後好衰唔衰爆左俾店長知,佢就叫我去收錢,跟住我話:真架?( ゚-゚)( ゚ロ゚)(( ロ゚)゚((( ロ)~゚ ゚......係真架.....收完之後佢仲話我咁ge語氣同聲線唔得......要練習練習!!今日開始左o禁機!!幾好玩呀~


之後品冠黎拎返佢d衫,仲有個朋友K先生陪佢黎,咁遠都肯陪,真係傻傻地......然後同品冠兩個去左車站隔離o個間舖食dinner,見到政男都o係入面!!食緊炒飯,品冠話佢成日去食架woh~ 最後係品冠請食飯,多謝晒!(^O^)