今朝教左alarm諗住9點起身寫信俾善德.....但係都係賴到48分先起到身....之後去左沖涼,然後寫信...寫寫下發覺趕唔切,因為我係打左落部腦之後先抄返落紙...然後好趕咁去換3,見到善德個blog佢話鍾以人著skirt,咁我就著返條星星裙去見佢啦~搞左好耐,信未寫完就出門口啦,dash去車站...event 13:00開始,經過上次ge經驗,我都冇諗住好早到~換左整理卷之後,51番!!仲有20mins就開始先係51番.....但係到最尾坐o係入面ge都有成90人or above...之後係同上次一樣答fans問題(略...請參考前篇blog)之後就握手!
完左我有dash返屋企,今日要返工......店長問我好返未,唔好勉強可以請多日假~但係發覺原來我哩間舖時薪係900......SHOCK!!!!!!!!!
放工啦~又dash去車站,趕得切!!(o係去車站中途仲要跌左d耳環)有3mins淨,諗住買水飲,點知發覺冇大銀包,我張整理卷o係入面架!!!!!!!!!又dash返屋企.....銀包o係度,但係要遲到啦.......之後查下幾點有車,18:54,再望下個鐘已經18:49,我連斜路都未落......於事再次dash!!!!!!!!!我應該跑快兩步,去到車站門口見到已經54啦,我就2話不說衝左上taxi去武藏浦和.......比個司機ngam我....武藏浦和到著!已經19:22,個event係19:20排隊,19:30開始..........我好擔心好擔心......簽唔到名到算啦,我仲有封love letter要俾善德架嘛......再查下到著時間,19:48......淨係簽名,應該完啦......但係我都係dash左去自主盤,去到問個姐姐完來仲未完!!!!!!!!!跟住我就冇浪費我d腳骨力同taxi $$,去到我係最尾.....原本應該可以叫佢畫多d野,但係我都係shy~但係俾我見識到佢畫FEFE有幾快.....真係好快......下次一定要叫佢畫!!
擒日睇完善德之後,回想返佢上次instore ge時候都好似有帶過同一條鍊.......o個條treble clef頸鍊.....第一次見到之後有留意過,但係後尾唔記得左(;^_^A 到我先o個排睇HELL CAT PUNKS個網又見到條treble clef頸鍊,但係都係醒唔起善德....但係擒日睇live又覺得佢o個條唔係HCP黎架woh......到左今日,佢又帶條鍊,今次睇得好清楚啦~係黎架~諗住今日instore完左去買,點知01one收舖.......好無奈....
P.S.淨係計我dash ge路程,我諗超過3km!!!!!!!



