Hi. I'm HUACA.



TITANIC SINCLAIR
"Trust Fund"






Who? Tianic Ulysses Sinclair
本名 (Coney Michael Mixter)
誕生日 2/22 1987
歌手、プロデューサー、俳優、ディレクター




Mars Ago,Poppy,BØRNS,Zella Day
と一緒に音楽や、musicvideoを作成していたことがあります

POPPYについては前に載せてますので確認してください


{66529F1B-EF52-4BA1-BD6F-7CDCA6D8B2F0}










CD今回は、彼のシングルCD

"Trust Fund"を取り上げようと思います☁️
歌詞の意味は、信託賃金っていう意味笑



Oh where, oh where is my trust fund?
ねぇ、どこに僕の信託賃金があるの
Why can't I get ahead?
僕が成功したっていいでしょ?
'Cause I have to work
だって、仕事しなきゃいけないんだ
My daddy's such a jerk
お父さんがイヤな奴なんだ。
For not giving me all his cash
僕に全部のお金をくれないんだ!


There's something I can't get off my mind
気になって仕方がないことがあるだ
This happens to me every time I get high
ハイになるたびに考えることがあるんだ。
普通ってなんなのか知りたい。
兄と妹とお母さんと
お父さんとで、僕は家族で暮らしてる
僕たちは、遺産のお金を使いまくってる
全て超ハッピーさ。

Oh where, oh where is my trust fund?
ねぇ、どこに俺の信託銀行あるの?
Why can't I get ahead?
僕が成功したっていいでしょ?
'Cause I have to work
だって仕事をしなきゃいけないんだ
My daddy's such a jerk
お父さんがイヤな奴なんだ
For not giving me all his cash
僕に全部のお金をくれないんだ!


There's something I try hard to forget
頑張って忘れようとしてるものがある
It fills my little heart with regret
後悔だらけの僕の小さなハートハートブレイク
I can't lie
寝られないんだ。
It's when I tried to pretend that I was a good friend
いい友達になろうとしていた時、
But I always seem to fuck it all up
もてあそばれていたんだよ。
When there's no more whiskey left in my cup
だから、グラスからウイスキーが無くなったら
I guess I'll stop and I'll think
飲むのを止めるだろう、そして僕は考えて、
And pour myself a new drink
また新しいのを注ぐのさ


Oh where, oh where is my trust fund?
Why can't I get ahead?
'Cause I have to work
My daddy's such a jerk
For not giving me all his cash

Oh where, oh where is my trust fund?
Why can't I get ahead?
'Cause I have to work
My daddy's such a jerk
For not giving me all his cash







x







タイタニックシンクリアーかわいい。笑