Dance On My Own -和訳- | Basilの翻訳処

Basilの翻訳処

ここでは曲や詩などの翻訳を載せていきます。基本的に未だ翻訳されていないマイナーなものばかりになると思うので、知らない方はこれをきっかけにいろいろ知ってほしいと思っています。






Played me once

一度らなず

Played me twice

二度も遊ばれながら

Still I don't know why I come here

ここに来てしまう私が理解できない

Left me standing on my own

私一人でぽつんと残されたの

Never thought you'd be that cold

こんなに冷たい人だとは思わなかった

Never mind I'm sure ill find someone that's just like you

気にしないで、あなたみたいな人いくらでもいる

Should have left you time ago just like my friends had told me too

もっと早くにあなたから離れるべきだった、友達が言ってたみたいに

You can cheat with other freaks yeah 

他の子を騙していればいいわ

they'll believe your lies

みんなあなたの嘘を信じるわよ

As long as you don't waste my time

私の時間を無駄にしない限りはね

Won't be waiting on your love no more

あなたの愛を待ち続けるつもりはない

Won't waste my time fighting for you like before

前みたいにあなたのためなんかに時間を無駄にしないわ

And leave my sh

ほっといて

Before you walk out the door

さっさと出て行って

'Cause I'm in heaven just me and the dance floor

ここは私とダンスフロアだけの極楽なんだから

So I will dance on my dance on my own

私だけで踊るから


Standing out from the crowd

人混みから孤立して

Stop pretending you don't see me

私のこと見えないフリするのやめて

Thank you now

ありがとう

Take a bow

感謝するわ

I'm the one who got away

これで抜け出せた


Gonna dance the night away

この夜を踊り明かすの

Watch me dancing the night away

ほら見ててよ