INI 2ND ALBUM MATCH UP

 

音符 T-Shirt

 

 

 

 

Fresh, white so bright 

Must be brand new

 Clean fit, all right

 Swag is so cool 

Fit check, my eyes 

Zoom in on you 

you you you you you


Excuse me girl ずっと気になってる
逸らせない Eyes
魅力的なStyle 見惚れるよ
You look like no other
x, x, excuse me girl. wait, あのT-Shirt
僕のジーンズに合う Fit, So perf.
欠点がない君は Look so perf.
So perf, so perf, so perf.


僕の心掴んで離さない
Gotta do the work
Gotta do the work, work, work
この高鳴る胸が きっと答えなんだ

極上な着心地 (We're) 

のような居心地 (like a) 

君も感じない? (Yeah)

 

Oh man I really like that T-shirt

 僕と君は Perfect pair 

バッチリ着こなす T-Shirtみたい 

僕と君は Perfect pair 

Gotta put it on me 

Put it, put it on me ah 

Baby 君以外はいない

 全てが最高のMatch 

そう君に似合う人は 

僕しかいない We're a good pair


世界探したって Nobody like you 

そう僕ら他にない Pairing 

2人なら High end きっと一点もの Top line 

そっと身体に馴染んでいくように 

運命の糸で縫い付ける Fabric

C'mon pick it up pick it up up up up

Tick tock tick tock Match time


僕の心掴んで離さない 

Gotta do the work 

Gotta do the work, work, work 

この高鳴る胸が きっと答えなんだ 

極上な着心地 (We're) 

のような居心地 (like a) 

君も感じない? (Yeah)


Oh man I really like that T-shirt 

僕と君は Perfect pair 

バッチリ着こなす T-Shirtみたい 

僕と君は Perfect pair 

Gotta put it on me 

Put it, put it on me 

Baby 君以外はいない 

全てが最高のMatch 

そう君に似合う人は

僕しかいない We're a good pair

 

輝く誰より
眩しいまるで Diamond
抑えられない衝動
君じゃなきゃダメさ
僕を魅了する瞳 見つめる度に
心が Rapapapa I'm about to Pop, pop 

Girl you blow my mind


Fresh, white so bright 

Must be brand new 

Clean fit, all right 

Swag is so cool 

Fit check, my eyes 

Zoom in on you 

you you you you you


I like that (Ratatatata)
I like that (Ratatatata)

I like that (Ratatatata)


Oh man I really like that T-shirt

 僕と君は Perfect pair

 バッチリ着こなす T-Shirtみたい 

僕と君は Perfect pair


Gotta put it on me

Put it, put it on me ah 

You & Me, A Perfect pair 

Put that, put that T-shirt on

Me & You, A Perfect pair 

Gotta put it on me

Put it, put it on me ah
Oh man I really like that T-shirt

 

 

***********

 

LEGIT 歌詞

 

MORE 歌詞

 

Dirty Shoes Swag 歌詞

 

TELEVISION  歌詞

 

Ferris Wheel  歌詞