Spicy things | 月詩陽葵オフィシャルブログ「ひまひま図書室」Powered by Ameba

good evening.



It's time for an English blog.



It was warm today.



Recently, I'm addicted to eating Korean spicy noodles. (I'm not good at spicy food.) High painful level😹



It was too spicy to eat with all the included sauces, and it was spicy with a lot of milk.



I thought it was a level to blow fire.



So I only added 1/10 of the sauce next time, but it's still painful.



Are you all good at spicy food?



See you tomorrow.




やほやほ




英語ブログのお時間です




今日は暖かかったね〜もはや暑いぐらいでした




最近ね、韓国の辛い麺を食べるのにハマってるんだけど(辛いの苦手だけど)もう辛いとかの次元じゃないの




付属のソース全部入れたら辛すぎて食べれなくて、牛乳溢れるほど入れても辛かった、、、😿




火を吹くってこんな感じか〜って思いました、ほんとに吹けそうだったもん




だから次からソースを10分の1しか入れなくなりました、それでも辛いぐらい




てかカレーもほんとは甘口がいい人が韓国の辛い麺なんて食べるのが悪いんだよね、、わかる、、、でもすっごく美味しいの!!!!!!




みなさんは辛いの好きですか?ひまは得意になりたいなあ




またあしたね




   ひまひま🐶