先週12年ぶりくらいにビリヤードをしました😂笑 なかなか難しかったですがちゃんと9ボールは頂きました✌️✌️✌️ そして久々のお寿司🍣 美味しかった😋 27日は北海道から来た友達とダーツ&ビリヤードをやりました🙌 ダーツはまぁまぁでしたがビリヤードは調子が悪かったです😂笑 ビリヤード上手くなりたいな〜🎶 英語の勉強したいので皆のオススメの洋画あったら教えてくださいな🙏 I did billiards to a yellowtail last week for 12 years😂 It was very difficult, but had 9 balls properly✌️✌️✌️ And sushi after a long absence🍣 It was delicious😋 The dart which did dart & billiards with the friend who came from Hokkaido was pretty good for 27 days, but the billiards were ill-conditioned🙌😂 Billiards want to become good🎶 If there is a recommended foreign film of everybody because I want to make an English study, please tell me🙏 在上星期隔了12年左右做了撞球😂 相當難,不過好好地9球領受了✌️✌️✌️ 又隔了好久的壽司🍣 好吃😋 27日北海道來的朋友和飛鏢🙌😂 想撞球變得很好🎶 因為英語想學習大家的推薦的如果有西洋畫請告訴🙏 #日本 #英語 #勉強 #食べ物 #新宿 #渋谷 #ダーツ #ビリヤード #北海道 #友達 #寿司 #まいうー #English #study #shinjuku #shibuya #drts #Billiards #hokkaido #friend #Sushi #delicious #中文 #朋友 #好吃 #壽司 #フォロー #フォローミー #follow #followme

TSUBASAさん(@tsubasavocal)がシェアした投稿 -