By myself sometimes, to give my mind some space

たまには一人で、心に余裕を持ちたい

Yeah, I know, yeah, I know that it hurts when I push your love away

あぁ、わかってる、わかってるよ、君の愛を押しのけると痛い目にあう

I hate myself

自分が嫌になるよ

I wanna tell you lies, so your heart won't break

君の心が壊れないように、嘘を言いたい

Yeah, I know, yeah, I know that I made my fair share of mistakes

そう、そうなんだ、僕はそれなりの失敗をしてきた

Sometimes, I don't know why you love me

時々、なんで君が僕を愛しているのかわからなくなる

Sometimes, I don't know why you care

時々、なんで君が僕を気にかけてくれるのかわからなくなる

Take me with the good and the ugly

良いことも醜いことも含めて僕を受け止めて

Say, "I'm not goin' anywhere"

「私はどこにも行かない」と言って

Take me as I am, swear I'll do the best I can

ありのままの僕を受け止めて、ベストを尽くすと誓うよ

Say, "I'm not goin' anywhere"

だから

「私はどこにも行かない」と言ってほしいんだ

Take me as I am, swear I'll do the best I can

ありのままの僕を受け止めて、ベストを尽くすと誓うよ

Say, "I'm not goin' anywhere"

だから

「私はどこにも行かない」と言ってほしいんだ

A thousand miles apart, yeah, you're the one that holds my heart

1,000マイル離れていても、僕の心を掴んでいるのは君なんだ。

It's no surprise, and I tell you all the time

当たり前のように、いつも言ってるよね

And when life gets way too hard, I'll meet you in the stars

人生が辛くなったら、星空で会おうって

You know I will

君は僕がすることがわかってる

I'll keep you near (Mmm), as I wipe away your tears (Mmm), yes

君の涙を拭えるように、君のそばにいるよ

Sometimes, I don't know why you love me

時々、なんで君が僕を愛しているのかわからなくなる 

Sometimes, I don't know why you care

時々、なんで君が僕を気にかけてくれるのかわからなくなる

Take me with the good and the ugly

良いことも醜いことも含めて僕を受け止めて

Say, "I'm not goin' anywhere"

「私はどこにも行かない」と言って

Take me as I am, swear I'll do the best I can

ありのままの僕を受け止めて、ベストを尽くすと誓うよ

Say, "I'm not goin' anywhere" (Yeah)

だから

「私はどこにも行かない」と言ってほしいんだ

Take me as I am, swear I'll do the best I can

ありのままの僕を受け止めて

ベストを尽くすと誓うよ

Say, "I'm not goin' anywhere"

だから

「私はどこにも行かない」と言ってほしいんだ

You were there for me when I was actin' selfish

僕が自分勝手な行動をしてたとき、君は僕のためにそこにいてくれた

 And you prayed for me when I was out of faith

そして、僕が信仰心を失ってた時、僕のために祈ってくれた

You believed in me when ain't nobody else did

誰も信じてくれなかった時に、僕を信じてくれた

It's a miracle you didn't run away (Yeah)

逃げ出さなかったのは奇跡だよ

You were there for me when I was actin' selfish

僕が自分勝手な行動をしてたとき、君は僕のためにそこにいてくれた

 

And you prayed for me when I was out of faith

そして、僕が信仰心を失ってた時、僕のために祈ってくれた

You believed in me when ain't nobody else did

誰も信じてくれなかった時に、僕を信じてくれた

It's a miracle you didn't run away 

逃げ出さなかったのは奇跡だよ

Sometimes, I don't know why you love me

時々、なんで君が僕を愛しているのかわからなくなる 

Sometimes, I don't know why you care

時々、なんで君が僕を気にかけてくれるのかわからなくなる

Take me with the good and the ugly

良いことも醜いことも含めて僕を受け止めて

Say, "I'm not goin' anywhere"

「私はどこにも行かない」と言って










いい歌。