日訳:[JYJ 歌詞] Ayyy Girl /"The Beginning" [改訂版] | TVXQ-MINE

日訳:[JYJ 歌詞] Ayyy Girl /"The Beginning" [改訂版]





Ayyy Girl は前にも訳してましたが、ラップ部分もあがって来たので、もう一度あげます。


歌詞自体にもマイナーチェンジ入ってます。


うーーん、やっぱりこの曲、いい。




そしてせっかくのカニエの曲なのでここでも一つカニエ小咄でもwww


カニエねー、またやってくれてますよwww


この週末は、性器露出画像をネットで知り合ったというか、きっと自分の my space (facebookが出る前に爆発的に人気があった個人ページ) にリンクしてた女の子何人かに送りつけていたとニュースになりました。

と思いきや、今度は最新アルバムのジャケットが卑猥だということで wall-mart で売れません!って小売り拒否されてますね。

これを真剣に取る人もいるかもしれませんが、まーね。



・・・he's an idiot


っていう、オバマ大統領の言葉に尽きます♡


そして、特にそれ以上でもそれ以下でもないのは、やつぱり彼の音楽的才能のおかげですね。




・・・いつかはその境地に辿り着きたいものです( ´艸`)













***このブログはリンクフリー&転載フリーです。***

*が。*

**私なりに愛情と誠意を持って翻訳しています。** 

***転載の際は必ず下の青文字部分全部を持って行ってください。***
*画像は任意です。*

 *上記だけ守ってくだされば、あとはお好きにどうぞ☆*





[BY:jenningyou]



JYJ - Ayyy Girl (Featuring Kanye West & Malik Yusef) [LYRICS]


Composed by Kanye West, Kyoko Hamler, Ebony Latrice Batts, Malik Yusef
Lyrics by Kyoko Hamler, Ebony Latrice Batts, Malik Yusef




In your high honor
All over my skin does art splatter
And of everything that happen, this part matter
I tattooed your name on my tongue
Then my heart shattered
But for effort I get an Ayyy
Girl
So tonight be the VIP guest of JYJ & Malik Yusef & Kanye West

Livin’ life like there’s no damn rules
Tonight, I’m feelin’ hot up in that hotel pool
Grab your hand, white dress, you gon’ hop in too
And get everything that being at the top includes
Watch your friends at it too, why she so damn rude huh
Tell her snap for a change
If a balla come around she gon’ snap for the change
I know her type
I know the life
I know you’re livin’ your life for the night, another night
Ask the city what they got for us
I mean it wouldn’t ev’n be poppin’ if it not for us
There is-isn’t this all that I said it’da be?
I want the best for you, but want better for me
I pay the price of fame uhh
Ice on chain
Stack my money tall, heigh’ advantage

I know the type
Flashing lights
Have the time of your life
Livin’ it up for tonight
Yah she livin’ it up for tonight

Ayyy girl – tried to make you my baby
Ayyy girl – instead you make me go crazy
Chills run through me
What have you done to me?

Ayyy girl – tried to make you my baby
Ayyy girl – instead you make me go crazy
I’m losin’ my cool
Playin’ me for a fool
Ayyyyyy, ayyy girl

I know your type
Another life
I know you’re livin’ your life for the night
Another night
Ayyyyyy, ayyy girl

I know your type
Another life
I know you’re livin’ your life for the night
Another night

We were so high
We touched the sky
You broke my heart
Tore me apart

I never lost like this
Now it’s you who’ll miss
Light I did give
‘Cause for the night you do live

I know the type
Flashing lights
Have the time of your life
Livin’ it up for tonight
Yah she livin’ it up for tonight

Ayyy girl – tried to make you my baby
Ayyy girl – instead you make me go crazy
Chills run through me
What have you done to me?

Ayyy girl – tried to make you my baby
Ayyy girl – instead you make me go crazy
I’m losin’ my cool
Playin’ me for a fool
Ayyyyyy, ayyy girl

I know your type
Another life
I know your livin’ your life for the night
Another night
Ayyyyyy, ayyy girl

I know your type
Another life
I know you’re livin’ your life for the night
Another night

You came and shut it down
Suddenly you run this town
Wanted to be with you
All I had was me and you

Now everything is changed
You act differently
You do me wrong
I knew all along

So cold in the rain
Gave my heart in vain
(I’m still in love with you, I can’t get over you)

You got me goin’ insane
Get out of my brain
(I’m still in love with you, I can’t get over you)

Ayyy girl – tried to make you my baby
Ayyy girl – instead you make me go crazy
Chills run through me
What have you done to me?

Ayyy girl – tried to make you my baby
Ayyy girl – instead you make me go crazy
I’m losin my cool
Playin’ me for a fool
Ayyyyyy, ayyy girl

I know your type
Another life
I know you’re livin’ your life for the night
Another night
Ayyyyyy, ayyy girl

I know your type
Another life (Flashing lights)
I know you’re livin’ your life for the night (Yah she livin’ it up for tonight)
Another night
Ayyyyyy, ayyy girl




source:http://8colors.wordpress.com/






Ayyy Girl (Featuring Kanye West & Malik Yusef)


[intro by Darkchild]
最高に光栄だよ
俺の肌中指名手配写真だらけさ
何が起こったて、ここが大事なのさ
俺の舌にお前の名前を彫ったんだ
そして俺のハートは粉々さ
それでも手に入れるためにした努力
Ayyy Girl
今夜 JYJ & Malik Yusef & Kanye West がVIPゲストに贈るぜ

[Kanye rap]
愚かなルールなんてないように生きる
今夜、ホテルのプールで熱いんだ
白いドレスの君の手を掴んで、さあ飛び込もう
そして最高のもの全て手に入れるんだ
君の友達にも気をつけろ、なんでそんなに無礼なんだってね
変われるように教えてやりなよ
女たらしが来たら彼女はすぐにでも変わるさ
彼女がどんなタイプか知ってるんだよ
どんな暮らしをしてるかって
その夜のために生きてるって知ってるんだ、そしてまた別の夜のために
街に聞いてみろよ、俺たちに何をしてくれたかって
俺らのためにならないだなんて思ったことも無いんだろうけどさ
それが俺が言ったすべてじゃないだろう?
君には best をあげたいんだ、俺には better でいいけど
名声に見合うだけ払ってるからな
チェーンにはダイヤモンド
金を積み上げるのさ、俺の優位を見せつけるほどに高く



君のタイプは知ってるよ
溢れる光の中で
君の道を行く
今夜を生きるだけ
そうさ彼女は今夜を生きるだけ

Ayy girl? 俺の彼女にしようとしたけど
Ayy girl? 代わりに俺を狂わせた
寒気がする
何が起こってるんだ?

Ayy girl? 俺の彼女にしようとしたけど
Ayy girl? 代わりに俺を狂わせた
もうコントロールできないんだ
バカみたいなことばかりしてしまう
Ayyyyyy, ayyy girl

君のタイプは知ってるよ
もう一つの人生
夜のために生きてるって知ってるんだよ
また夜を繰り返す
Ayyyyyy, ayyy girl

君のタイプは知ってるよ
もう一つの人生
夜のために生きてるって知ってるんだよ
また夜を繰り返す

俺たちは最高だったじゃないか
空をも掴めたじゃないか
でも君は俺の心を握りつぶした
俺をずたずたにしたんだ

こんなにも自分を失ったことなんて無い
今度は君が俺を必要とする番だ
君にあげた灯りは
夜に生きる君のためさ

君のタイプは知ってるよ
溢れる光の中で
君の道を行く
今夜を生きるだけ
そうさ彼女は今夜を生きるだけ

Ayy girl? 俺の彼女にしようとしたけど
Ayy girl? 代わりに俺を狂わせた
寒気がする
何が起こってるんだ?

Ayy girl? 俺の彼女にしようとしたけど
Ayy girl? 代わりに俺を狂わせた
もうコントロールできないんだ
バカみたいなことばかりしてしまう
Ayyyyyy, ayyy girl

君のタイプは知ってるよ
もう一つの人生
夜のために生きてるって知ってるんだよ
また繰り返す夜
Ayyyyyy, ayyy girl

君のタイプは知ってるよ
もう一つの人生
夜のために生きてるって知ってるんだよ
また夜を繰り返す

君が来て そして終わりにした
街は急に君を中心にまわりだした
一緒にいたかっただけなんだ
俺には君しかいなかったんだ

今 全てが変わってしまった
まるで別人の様な君
俺を逆なでする
俺は全部知ってるんだよ

雨に濡れて冷たい身体
俺が捧げた心は無駄だった
(まだ君が好きなんだ 忘れられないんだ)

狂ってしまう
もう俺の頭の中から出て行ってくれ
(まだ君が好きなんだ 忘れられないんだ)

Ayy girl? 俺の彼女にしようとしたけど
Ayy girl? 代わりに俺を狂わせた
寒気がする
何が起こってるんだ?

Ayy girl? 俺の彼女にしようとしたけど
Ayy girl? 代わりに俺を狂わせた
もうコントロールできないんだ
バカみたいなことばかりしてしまう
Ayyyyyy, ayyy girl

君のタイプは知ってるよ
もう一つの人生
夜のために生きてるって知ってるんだよ
また繰り返す夜
Ayyyyyy, ayyy girl

君のタイプは知ってるよ
もう一つの人生(溢れる光の中で)
夜のために生きてるって知ってるんだよ(そうさ彼女は夜だけに生きてるのさ)
また繰り返す夜
Ayyyyyy, ayyy girl


[すーくす訳]

source:http://8colors.wordpress.com/




当記事を転載の際は必ず上の○●印から下の○●印までを持って行ってください。
○●印も含みます。

○●○●○●○●○●






























TVXQ-MINE