超意識により、私はあなたであり、あなたは私であり、私たちはあらゆるものと一つなのです。

NEW!

テーマ:

Rael Maitreya

Yaelle Ferlicchi

 

Being in supraconsciousness
超意識にあること

Rael Maitreya

 

Raelian Movement

 

You use your consciousness to see, to smell, to touch. 

Consciousness is using your senses to connect to the universe. 

The sensual meditation is receiving information through your senses and feeling pleasure from them. 

Let your environment give you pleasure. 

However the consciousness is limited. 

The supra consciousness is infinite. 

With consciousness I see you, I feel you. 

With supraconsciousnesss, I am you, you are me, we are one with everything. Maitreya Rael

 

見るために、嗅ぐために、触るために意識を使います。
意識は五感を使って宇宙とつながることです。
官能的な瞑想とは、感覚を通して情報を受け取り、そこから喜びを感じることです。
環境があなたに喜びを与えるようにします。
しかし、意識には限界があります。
超意識は無限です。
意識によって、私はあなたを見、あなたを感じます。
超意識によって、私はあなたであり、あなたは私であり、私たちはあらゆるものと一つなのです。

マイトレーヤ・ラエル