もし地球が一枚の絵だったら。。。

NEW!

テーマ:

Rael Maitreya

 

 

Yaelle Raëlienne

 

If the earth were a painting, I would take my most beautiful brushes! And I would dip them in the rainbow of my heart, for. flood it with happy colors! 


もし地球が一枚の絵だったら、私は最も美しい絵筆を持つことでしょう! そして私はそれらを私の心の虹に浸すことでしょう、そして、喜びの色で溢れさせるのです!