私たちが住んでいる地球、太陽系、宇宙が、実際にはもっと大きな生物の単なる細胞である可能性はあるの

NEW!

テーマ:
公式ジャンル記事ランキング:
シニア181位

Rael Maitreya

 

Natalie LiFlat Earth Official

 

It’s scary to think about it, is it possible that the earth is a cell?

To ants, humans are huge, and to bacteria, even more so. 

Is there a possibility that the earth, solar system, and universe we live in are actually just cells of a much larger organism? 

We know nothing about this creature, just as the tiny bacteria know nothing about us. 

If this speculation is true, then our exploration is really ridiculous.

 

考えると恐ろしいですが、地球が細胞である可能性はありますか? 

アリにとって人間は巨大ですが、細菌にとってはさらに巨大です。 

私たちが住んでいる地球、太陽系、宇宙が、実際にはもっと大きな生物の単なる細胞である可能性はあるのでしょうか? 

小さなバクテリアが私たちのことを何も知らないのと同じように、私たちはこの生き物について何も知りません。 この推測が本当であれば、私たちの探査は本当にばかばかしいものになります。