未来学者レイ・カーツワイル氏、AIは2029年までに人間レベルの知能を達成すると語る

NEW!

テーマ:
公式ジャンル記事ランキング:
シニア569位

KanekoaTheGreat

 

@KanekoaTheGreat

 

 

Futurist Ray Kurzweil Tells Joe Rogan AI Will Achieve Human-level Intelligence by 2029 "We're not quite there, but we will be there, and by 2029 it will match any person. I'm actually considered conservative. People think that will happen next year or the year after. I actually said that in 1999. I said we would match any person by 2029. So 30 years, people thought that was totally crazy. In fact, Stanford had a conference that invited several hundred people from around the world to talk about my prediction, and people thought that this would happen, but not by 2029. They thought it would take 100 years."

英語からの翻訳

未来学者レイ・カーツワイル氏、ジョー・ローガン氏、AIは2029年までに人間レベルの知能を達成すると語る

「まだそこまでは至っていないが、必ずそこに到達し、2029年までにはどんな人にも当てはまるだろう。

 

実際、私は保守的だと考えられている。

 

人々はそれが来年か再来年に起こると考えている。 

実際、私は 1999 年にそう言いました。

2029 年までにどんな人とでもマッチングすると言ったので、30 年間、人々はそれが完全にクレイジーだと考えていました。 

 

実際、スタンフォード大学では私の予測について話すために世界中から数百人を招待する会議が開かれ、人々はこれが起こるだろうと考えていましたが、2029年までには起こらないと考えていました。彼らはそれには100年かかると考えていました。」

 

 

 

英語のビデオ

(20) XユーザーのKanekoaTheGreatさん: 「Futurist Ray Kurzweil Tells Joe Rogan AI Will Achieve Human-level Intelligence by 2029 "We're not quite there, but we will be there, and by 2029 it will match any person. I'm actually considered conservative. People think that will happen next year or the year after. I… https://t.co/mFaBUt5dht」 / X (twitter.com)