皆様。

いつもTRITOPS*を応援して頂き、誠にありがとうございます。

 

 

 

本日17:00にTRITOPS*オフィシャルチャンネルに最新映像をアップロード致しました。

今回は……2017.07.28release TRITOPS* NewSingle [Crawling]のMVを公開致します!

 

 

 

TRITOPS*2017.07.28release[Crawling]

==========================

thing i couln't do for you

words i shoudn't have said

past days of regets

that always come after goodbye

lying on my small bed side by side 

the songs i sang before you fall asleep and dream

echos deep in my heart

i feel alone on days that i miss you so i miss you

i miss you so i miss you

 

 

i 'm just crawling crawling crawling back

and falling falling falling down

i 'm hating hating hating it all

 

so lonely i 'm so lonely  lonely tonight

 

on such gloomy rainlike days

i hear songs we to listen they remind me of you

i wonder if you ever think of me 

i feel alone on days that i miss you so i miss you

i miss you so i miss you

 

i 'm just crawling crawling crawling back

and falling falling falling down

i 'm hating hating hating it all

 

so lonely i 'm so lonely  lonely tonight

 

 

i'm going crazy crazy crazy  everynight

it' rainnig rainnig rainnig all day

i 'm dying dying dying inside

so lonely i 'm so lonely  tonight

can i get you off my  mind

 

i wanna sleep

i wanna set free

i feel alone on days that i miss you so i miss you

i miss you so i miss you

 

i 'm just crawling crawling crawling back

and falling falling falling down

i 'm hating hating hating it all

 

so lonely i 'm so lonely  lonely tonight

 

i'm going crazy crazy crazy  everynight

it' rainnig rainnig rainnig all day

 

i 'm dying dying dying inside

so lonely i 'm so lonely  tonight

i 'm crawling

 

(訳)

君のためにしてあげられなかったこと

言うべきでなかった言葉

過ぎた日々の後悔は

いつも別れの後に来る

小さなベッドで並んで横になって

君が眠って夢を見る前に歌ったこの歌

僕の心に深く響くよ

僕ひとり残された日々君に会いたくて会いたくて

君に会いたい とても会いたい

 

僕は這って這って這って戻っているよ

そして、崩れて崩れて崩れていってる

全てを憎んで憎んで憎んでいるよ

 

とても寂しい 今夜はとても寂しい

 

雨が降っているかのように暗い日々

一緒に聞いた曲が聞こえると君を思い出す

もしかして君も僕を思い出してくれてるのかと

僕ひとり残された日々君に会いたくて会いたくて

君に会いたい とても会いたい

 

僕は這って這って這って戻っているよ

そして、崩れて崩れて崩れていってる

全てを憎んで憎んで憎んでいるよ

 

とても寂しい 今夜はとても寂しい

 

毎晩、気が狂って狂って狂って

一日中、雨が降って降って降って

僕の心は死んでいくんだ

とても寂しい 今夜はとても寂しい

 

君を忘れても良い?

僕は眠りたい

僕は自由になりたい

僕ひとり残された日々君に会いたくて会いたくて

君に会いたい とても会いたい

 

僕は這って這って這って戻っているよ

そして、崩れて崩れて崩れていってる

全てを憎んで憎んで憎んでいるよ

 

とても寂しい 今夜はとても寂しい

 

毎晩、気が狂って狂って狂って

一日中、雨が降って降って降って

僕の心は死んでいくんだ

とても寂しい 今夜はとても寂しい

 

僕は這っているよ

===========================

 

 

 

ぜひチェックしてください*

 

 

 *TRITOPS*オフィシャルチャンネルは毎週月曜17:00に配信しております。 


■TRITOPS*オフィシャルチャンネルURL
https://www.youtube.com/channel/UCXSkiB7s7xnL0Ni_tzWCjKA

 

どうぞよろしくお願い致します!