皆様。

いつもTRITOPS*を応援して頂き、誠にありがとうございます。

昨年、12月8日にZepp DiverCity (TOKYO) で開催したTRITOPS*史上最大級のワンマンライブ
[TRITOPS* One for all,all for one @Zepp DiverCity (TOKYO) ]
その模様を収めたDVDの発売が、いよいよ今週の金曜日、4月28日に発売致します!!

発売まで、あと3日となりました!
そこで、本日から発売日まで映像を一部公開致します!!

本日は、Zepp公演で初披露し、みなさまから最も多くリクエストを頂いておりました
「all4one」のショートバージョン映像・歌詞を公開させて頂きます!

ぜひチェックして下さい*






「all 4 one」

tonight i don't wanna be alone

(今夜は一人でいたくない)

and a thought just crossed my mind

(ふと そんな気分になった)

that you might be the same with me

(それは あなたも私と同じじゃない?)



there's days when we're falling down

(誰にでも そんな日あるでしょ)

and pressure is on our way

(崩れていくだけのようで圧迫が前を阻む時)



then baby,who do you hold on to

(その時、あなたはだれに寄りかかるの?)



so i made up my mind to give you more than 'cheer up'

(だから決めたんだ あなたに"がんばれ"ではなくて もっと多くのものをあげようと)

let me let you know how I feel

(そんな私の心をあなたが知っていてくれたら良いな)

remember

(覚えていて)

when you 're down and falling deep inside

(あなたの心が崩れて苦しい時)

when pain is all around

(苦痛の中にいる時)

I will be the one to hold you

(私があなたを支えるから)

even when everyone is trying to blame on you and has no faith within you

(皆があなたのせいにして信じなくても)

maybe you 're not alone I will be there on your side

(たぶん、あなたは一人じゃないよ 私があなたのそばにいるから)

I could always make you smile and I will ease your mind

(私があなたをいつも笑わせて心が楽にいられるようにしてあげるから)

I'll always be your friend remember

(私がいつもあなたの友達になるから 覚えていて)

even if there is no one there to dry your tears

(もし、あなたの涙を拭いてくれる人がいなければ)

I will be the one to do for you

(私がその人になってあげるから)

just rely and hold my hand

(そのまま私に寄りかかって手を握って)

we can make it through the nightfor you and I

(私たちがこの夜を耐え抜くことができるようあなたと私のために)



tonight the stars are shining bright

(今夜の星はキラキラ輝いていて)

and the wind whisper to you

(風はあなたにささやいて)

but you can't even feel they do

(でも、あなたはそれさえも感じることができない)

if I could do something for you I will to do it all

(あなたのためにできることがあるなら 全てできるのに)

but baby you 're just gonna say it's alright

(だけど、あなたはただ大丈夫というから)



so i made up my mind to give you more than 'cheer up'

(だから決めたんだ あなたに"がんばれ"ではなくて もっと多くのものをあげようと)

let me let you know how I feel

(そんな私の心をあなたが知っていてくれたら良いな)



when you 're down and falling deep inside

(あなたの心が崩れて苦しい時)

when pain is all around

(苦痛の中にいる時)

I will be the one to hold you

(私があなたを支えるから)

even when everyone is trying to blame on you and has no faith within you

(皆があなたのせいにして信じなくても)

maybe you 're not alone I will be there on your side

(たぶん、あなたは一人じゃないよ 私があなたのそばにいるから)

I could always make you smile and I will ease your mind

(私があなたをいつも笑わせて心が楽にいられるようにしてあげるから)

I'll always be your friend remember

(私がいつもあなたの友達になるから 覚えていて)

even if there is no one there to dry your tears

(もし、あなたの涙を拭いてくれる人がいなければ)

I will be the one to do for you

(私がその人になってあげるから)

just rely and hold my hand

(そのまま私に寄りかかって手を握って)

we can make it through the nightfor you and I

(私たちがこの夜を耐え抜くことができるようあなたと私のために)

you might not understand what I really mean

(あなたは私の本心を理解できないだろうけど)

but there's nothing that I wouldn't do

(でも、私があなたのためにしてあげられない事はなくて)

When hope has lost its senses

(希望が意味を失って)

And fear is own your way

(恐怖があなたの前にある時)

Take my hand and feel my heart

(私の手を握って あなたの心を感じて)

I 'll always be there for you

(私はいつもあなたのためにそこにいるから)



When you cry and need somebody's love

(あなたが泣いている時 誰かの愛が必要な時)

When you're left all alone

(あなたが独り残された時)

i'll be the one to hold you

(私があなたを支えるよ

even when everyone is trying to blame on you and has no faith within you

(皆があなたを非難して信じなかったとしても)

maybe you 're not alone I will be there on your side

(たぶん、あなたは一人じゃないよ 私があなたのそばにいるから)

I could always make you smile and I will ease your mind

(私があなたをいつも笑わせて心が楽にいられるようにしてあげるから)

I'll always be your friend remember

(私がいつもあなたの友達になるから 覚えていて)

even if there is no one there to dry your tears

(もし、あなたの涙を拭いてくれる人がいなければ)

I will be the one to do for you

(私がその人になってあげるから)

just rely and hold my hand

(そのまま私に寄りかかって手を握って)

we can make it through the nightfor you and I

(私たちがこの夜を耐え抜くことができるようあなたと私のために)



===TRITOPS* One for all,all for one @Zepp DiverCity (TOKYO) -2016.12.08-]==
【発売日】2017年4月28日
【価格】6,800円(税込)
◾本編:131分
◾ボーナス映像:33分(『TRITOPS* 2nd Anniversary』収録映像)

◾ブクレット40P(表紙込み)


また、各地で発売記念イベントも行います。ぜひこちらもチェックして下さい⭐︎
[TRITOPS*ZeppLiveDVD発売記念イベント詳細]
http://fan.pia.jp/tritops-evergreen/news/detail/159/?page=1&ptag=


■TRITOPS*オフィシャルサイト:http://fan.pia.jp/tritops-evergreen/


■TRITOPS*オフィシャルチャンネル
https://www.youtube.com/channel/UCXSkiB7s7xnL0Ni_tzWCjKA


 
どうぞよろしくお願い致します*