A dream

There was a young man who carried his cell phone in a small yellow suitcase. He looked delicate, yet somewhat out of it.

Sure enough, he left the lid of the suitcase open and lost his cell phone.

It happened to be when I was invited by an acquaintance to a teppanyaki restaurant.

Coincidentally, a group of people who seemed to be my compatriots had gathered there and were having a nice dinner.
Maybe it wasn't a coincidence.

Suddenly, the scene changes to my dressing room.
My fans were lined up, and my old mentor was there. I apologized for my ill-advised methods and rejoiced in our reunion.





ある夢

黄色い小さなスーツケースに携帯電話を入れて持ち歩いている青年がいました。繊細でありながら、どこか抜けているように見えた。

案の定、彼はスーツケースの蓋を開けたままにして、携帯電話をなくしてしまった。

たまたま、知人に誘われて鉄板焼きの店に行ったときのことだ。

偶然にも、そこには私の同胞と思われる人たちが集まっていて、楽しく食事をしていた。
偶然ではないかもしれない。

突然、場面は私の楽屋に変わります。
私のファンが並んでおり、かつての恩師も来ていた。私は自分のやり方が悪かったことを謝り、再会を喜びました。