*このブログの使い方:BTSの和訳歌詞をジャンルごとに分類してます。

 『記事一覧』➡️『テーマ』を参照してください♪

 

 

 

<ユンギのお気に入り曲>

彼女とのすれ違いを綴った大人な歌詞。

Giveonほんと良い声ですよねぇ。

 

翻訳使用する際は @luv_musik_ を記載して下さい

無断転載禁止

【Like I want you】

by Giveon

Released: Nov 21, 2019

 

Sometimes I wish you knew

時々

君が気付いてくれたらと思う

 

But I disguise the truth

でも僕は真実から目を背けて

 

I say I'm happy but I'm still stuck on us

幸せだと口にする

けれどこの関係に 僕は行き詰まってる

 

 

Does your mind play this game too?

君も心の内で

このゲームを演じてるのか

 

Think 'bout me and you

僕と君との事 考えてみれば

 

I guess I'll just pretend until it all makes sense

辻褄が合うように

ただ演じているだけみたいだ

 

 

See you face to face, I'm thinking 'bout the days we used to be

君と向き合って

これまでの僕らを 思い返している

 

But I can't make a scene×2

だけど取り乱して

騒ぎ立てたりはできない

 

 

See you face to face, I'm thinking 'bout the days we used to be

君と向き合って

これまでの僕らを 思い返している

 

But I can't make a scene×2

だけど取り乱して

騒ぎ立てたりはできない

 

 

Like I want you

君を求めてるみたいで

 

You, ooh, ooh

君を

 

Even if it's true, ooh

例えそれが 真実だとしても

 

Even if it's true

例えそれが 真実だとしても

 

 

I guess it's overdue

もう 期限切れだと思うんだ

 

Tell me your point of view

君の考えを聞かせてくれ

 

Tell me, am I to blame?

教えてくれ

責められるべきは僕なのか

 

You're so good with change

君は変化に

とても馴染んでいる

 

 

A table set for two

テーブルに寂しく並んだ

2人分の食器

 

You got me waitin' but you ain't comin' through

ずっと待っているのに

約束に君は来ない

 

Try to stay patient but gotta face the truth

耐えようと努力しているけれど

真実に向き合わなければ

 

 

See you face to face, I'm thinking 'bout the days we used to be

君と向き合って

これまでの僕らを 思い返している

 

But I can't make a scene×2

だけど取り乱して

騒ぎ立てたりはできない

 

 

See you face to face, I'm thinking 'bout the days we used to be

君と向き合って

これまでの僕らを 思い返している

 

But I can't make a scene×2

だけど取り乱して

騒ぎ立てたりはできない

 

 

Like I want you

君を求めてるみたいで

 

You, ooh, ooh

君を

 

Even if it's true, ooh

例えそれが 真実だとしても

 

Even if it's true

例えそれが 真実だとしても

 

 

There's no reason to believe I'll save us now

信じなくていい

今 僕がお互いを解放するよ

 

But if you really love me, say it now

だけどもし

君が本当に愛してくれているなら

今言ってくれ

 

Why is it so hard to figure out?

はっきりさせる事が

なぜそれほど難しいんだ

 

I need you every day, believe me when I say it

僕は毎日 君が必要だ

その言葉を口にする 僕を信じてくれ

 

 

Like I want you

君を求めてるみたいに

 

You, ooh, ooh

君を

 

Even if it's true, ooh

例えそれが 真実だとしても

 

Even if it's true

例えそれが 真実だとしても