翻訳使用する際は @luv_musik_ を記載して下さい

無断転載禁止

 

【Shot down】

by Khalid

released: Mar 3, 2017

 

We've been here before, surrounded in the cold

ここは来た覚えがある

寒い季節に2人で

 

You take me to places I've never known

君は俺の知らない

色んな場所へ 連れて行ってくれた

 

And you push me to places I'll never go

俺が絶対 行かないような所へも

無理矢理連れて行ったりして

 

I would die for you

君の為なら死ねるよ

 

 

Tell me the truth

本音を言ってくれ

 

Am I all that you would need?

君にとって

俺は全てだろうか

 

If we're keeping it a hundred,

you're all that I need for me

本心から

俺にとっては君が全てだ

 

From the jump until forever from now,

I would ride for you

今からこの先 永遠に

俺は君の為なら何だってする

 

 

But you got me shot down by love

でも君は愛で

俺を撃ち落としたんだ

 

You got my heart now

俺の心は既に君のもの

 

Why won't you stop now?

まいってしまうよ

 

 

Oh I've been knocked down by you

俺は君にやられたままだ

 

You got my heart now

俺の心は既に君のもの

 

Why won't you stop now?

勘弁してよ

 

 

I’ve been through it all

何とかここまでやってきた

 

I've been through the worst

最悪の時も乗り越えてきた

 

But I never knew

how much our love could hurt

でもこの愛に どれ程の傷がついただろうか

俺にはわからない

 

Over my family I put you first

家族よりも 君を優先する

 

Writing out my feelings

is the only thing that work

自分の気持ちを 文字にするくらいしか

気持ちを落ち着かせる術がない

 

 

I don't hear from the friends

I thought were mine too

友人だと思っていた 仲間からの連絡も

しばらく聞かない

 

But I hold on to the poems I would write you

それでも君への思いを

詩に書くことに夢中でいる

 

Happy seventeen,

I saw us two and you saw three

ハッピーセブンティーンには

俺たち2人だと思っていたが

君にとっては3人だった

 

I guess our lines are

structured like a haiku

いくら1つと思っていても

俺らの体は俳句みたいに ちゃんと区切られているんだな

 

 

But you got me shot down by love

でも君は愛で

俺を撃ち落としたんだ

 

You got my heart now

俺の心は既に君のもの

 

Why won't you stop now?

まいってしまうよ

 

 

Oh I've been knocked down by you

俺は君にやられたままだ

 

You got my heart now

俺の心は既に君のもの

 

Why won't you stop now?

勘弁してよ

 

 

Knocked down×6

やられたよ

 

I've been shot down by love

君の愛に

撃ち落とされたままだ

 

You got my heart now

俺の心は既に君のもの

 

Why won't you stop now?

まいってしまうよ

 

 

Oh I've been knocked down by you

俺は君にやられたままだ

 

You got my heart now

俺の心は既に君のもの

 

Why won't you stop now?

勘弁してよ