Anne Gleave先生のプロボールルームのレポート赤薔薇
こちらもここにメモしますダイヤモンド


(Google翻訳です)






1st place 
Dusan and Valeria Dragovic


They have a strong belief in the area of Ballroom Dancing they aspire to and this is admirable. I love that their dancing is on the verge of totally free movement, naturalism and purity which is highly desirable and for me the beauty of their dancing. This is why they have so many fans because ostensibly the dancer in all of us recognises a “truth” about what they are trying to do. That they polarise opinion is not a surprise to me for sometimes the freedom of motion can rapidly become exaggerated in posture, shapes and line and I am sure not the style of Ballroom Dancing they truly wish to produce visually, but they probably feel great! However I commend their Tango as exceptional. The feel for dancing is gorgeous and they are always a tantalising Ballroom Dancing feast and fascinating to watch.



彼らは彼らが熱望する社交ダンスの分野に強い信念を持っており、これは立派です。私は彼らのダンスが完全に自由な動き、自然主義、純粋さの危機に瀕していることが大好きで、それは非常に望ましく、私にとって彼らのダンスの美しさです。これが、彼らが非常に多くのファンを持っている理由です。なぜなら、表向きは私たち全員のダンサーは、彼らがやろうとしていることについての「真実」を認識しているからです。彼らが意見を二極化することは、時には動きの自由が急速に姿勢、形、線で誇張される可能性があるので、私にとって驚きではありません、そして、私は彼らが本当に視覚的に生産したいボールルームダンスのスタイルではないと確信していますが、彼らはおそらく素晴らしい気分です!しかし、私は彼らのタンゴを例外的として称賛します。ダンスの感触はゴージャスで、彼らはいつも食欲をそそる社交ダンスのごちそうであり、見るのが魅力的です。




Into 2nd place - Fedor Isaev and Anna Zudilina


Many congratulations on being placed 2nd in every dance. The most significant dancing Fedor and Anna have produced was at the International Championships last year where the swing of the arms and body weight was outstanding. Although they were consistent and highly proficient on this occasion, for me this was not their best dancing. They like the winners, are tenacious and truly sincere about their performances and will be completely honest as to how they move forward from here and we can’t wait! 


2位へ - フェドール・イサエフとアンナ・ズディリナ


すべてのダンスで2位になったことをお祝いします。フェドールとアンナが生み出した最も重要なダンスは、昨年の国際選手権で、腕のスイングと体重が抜群でした。彼らはこの機会に一貫しており、非常に熟練していましたが、私にとってこれは彼らの最高のダンスではありませんでした。彼らは勝者が好きで、粘り強く、彼らのパフォーマンスについて本当に誠実であり、彼らがここからどのように前進するかについて完全に正直であり、私たちは待つことができません!




Into 3rd place - Igor Reznik and Lika Dikaya


I watched this competition from the second round and when I saw their shift of movement it took my breath away. That was a wow factor! Had the competition finished at the 3rd round they could have potentially won the competition. Young though they may be, 7 rounds is an unenviable challenge and it does highlight the economics of the performance. Therefore counter-balances to the enormous shift is an essential part of the development. I am sure we feel moved by the obvious joy they feel in being able to compete during such a difficult time in their lives. 


3位へ - イゴール・レズニクとリカ・ディカヤ



私は第2ラウンドからこの競争を見て、彼らの動きの変化を見たとき、息をのむほどでした。それはすごい要因でした!競争が第3ラウンドで終わっていたら、彼らは潜在的に競争に勝つことができただろう。彼らは若いかもしれませんが、7ラウンドはうらやましくない挑戦であり、パフォーマンスの経済性を強調しています。したがって、巨大な変化に対するカウンターバランスは、開発の重要な部分です。私たちは、彼らが人生でこのような困難な時期に競争できることに感じる明らかな喜びに感動したと確信しています。




Into 4th place - Gaetano Iavarone and Emanuela Napolitano 


Consistency is the name of the game for these two. Excellent competitors who never give up and I believe truly adore competing. There is so much potential for powerful movement and I always feel it is on the verge of breaking through. It is time to take a few chances and let go of the tension! 



4 - ガエターノ・イアヴァローネとエマヌエラ・ナポリターノ



一貫性は、この2つのゲームの名前です。決してあきらめない優秀な競争相手で、私は本当に競争を崇拝していると信じています。強力な動きの可能性は非常に多く、私はいつもそれが突破の危機に瀕していると感じています。いくつかのチャンスをつかんで、緊張を手放す時が来ました!




Part 2へ、、、💌