そろばん大会終了後、そろばん放課後特訓は無くなっちゃうかなショック!?ってちょっと思っていた私あせるあせる


放課後、小学校に顔を出してみると、ちゃーんと特訓は続いていましたヨパンチ!

Tongaでぷかぷか♪のびのびライフ♪

しかも、次の目標は、検定試験7級合格!!


先日のハアパイ大会で筆記部門の上位3人が来年の全国大会の出場権を得ましたチョキ


上位3位に入れなかった子どもは、7級に合格すれば全国大会に出場することができますにひひ


私も出来る限りサポートしていきたいですメラメラ


I expected that the abacus extra class would be finished after the competition.

When I went to a primary school to see the extra class, they were studying !!!!

Their next goal is to pass the level7.

Top3 students in written problems in the competition will be invited to join the National competition!

but another students have to oass level7, if they want to join the National competition.

I will support them as much as possible!!!