今日は、天気が悪かったので、午前中のうちにウオレバから帰りましたにひひ


朝ごはんは、トーストと野菜たっぷりスクランブルエッグを作りましたチョキ


Tongaでぷかぷか♪のびのびライフ♪-1223 breakfast

同期女子旅行、とっても楽しかったですドキドキ


おばあちゃんになっても定期的に旅行したいね~~ニコニコって話しました音譜


それぞれ個性的?な三人だけど、とってもいい仲間に恵まれて幸せだな~ラブラブ
Tongaでぷかぷか♪のびのびライフ♪-同期旅行

午後からは、うちで1月に来る新隊員さんへのプレゼント作りをしましたにひひ


Tongaでぷかぷか♪のびのびライフ♪-present

私たちも、もうすぐ新隊員ではなくなってしまいます~えっ


はやーーい叫びDASH!


We went back from Uoleva this morning because of bad weather.

I really enjpyed staying with them!!

We promised we will travel together even though we get old.

I am so glad I have special friends!!!!

After lunch, we made a present for new volunteers.

We are not new volunteers anymore...

Time flies!!!!!!!!!!!