憲法 国律法 The countries torah | とんでけさんの一人言

憲法 国律法 The countries torah

口The countries torah

 

 

My name is Edgar.

Island and Japan(old name England 2).

At this island.

My wife, Elizabeth and Edgar could do the first wedding of the world.

I made idea.

Steel Dealings by Elizabeth.

Steel frame panel housing.

I am built first my house.

Every day, time. 3:00pm. Black tea and snack. I established that. Black Tea time.

A custom spreads over the world.

A house is  built many at world.

England 2.  

Iron sand iron. I find it.

Crude iron. Refinement iron.

Later years. At Sumitomo building. Dealings.

I built my house again.

Crude iron frame panel housing.

Iron sand iron.

Radio wave. Absorption. It's good for a human body.

 

 

口The countries torah

 

Elizabeth is  British elder sister. (My wife)

England 2  British princess.

First countries torah.

A British two chambers system is considered as Elizabeth.

I'm asked for by Germany and a German   torah is considered.

Also,Later a Japanese state torah is considered.

 

The United States of America.

States torah.

A presidential system is considered of the American member.

Freedom Consider.

Innovative.

 

 

口国律法

 

 

私の名前はエドガーである。

島と日本(古い名前イギリス2)。

この島で。

私の妻、エリザベス、およびエドガーは、世界の最初の結婚式をすることができた。

私はアイデアを作った。

エリザベスによるスチール取引。

鉄骨パネル住宅。

私は最初に、私の家を建ててもらう。

毎日、時間。午後3時。紅茶とお菓子。私はそれを設立した。紅茶時間。

慣習は世界に広がる。

世界には家が建てられる 多く 。

イギリス2。 

砂鉄鉄(鉄砂鉄)。私はそれを見つける。

天然の鉄。洗練鉄。

後の方の年。住友ビルディングで。取引。

私は再び私の家を建てた。

天然の鉄骨パネル住宅。

砂鉄鉄(鉄砂鉄)。

電波。吸収。人体に良い。

 

 

口国律法

 

エリザベスは英国の姉である。(私の妻)

イギリス2英国プリンセス。

最初の国律法。

英国の2の室システムがエリザベスと考えられる。

私はドイツから頼まれて、ドイツの律法は考慮される。

また、後で、日本国律法は考慮される。

 

アメリカ合衆国。

米国律法。

大統領のシステムはアメリカのメンバーで考慮される。

自由考慮。

革新的。