私が日本にいた時に、日本人女子海外ではモテるー♡ アジア人がモテるー♡黒上がエキゾチックだー♡なんて聞きました。

実際の話!!














そんな事ないかなー笑い泣き




特にニューヨークは色んな人種がいますから、色んな好みを持った男性がいます。
特に日本人がモテるよなーー!なんて思ったことは一度もありません😢


夢壊してごめんなさいゲッソリ


特にニューヨークはシングルの街です!
もし万が一、億が一、結婚を考え海外に飛びつ事を考えてる人がいたら(日本のテレビで見ました)ニューヨークにきてはいけません。
どこの国でもいいので田舎に行った方がよいです。。
都会に行くよりチャンスは二倍増ですラブ上矢印


人間基本的には同じ肌の色、人種を好む傾向にありますが、

アメリカ人が好きなタイプといえば!!

エミリー ラタコウスキー

普段の生活でこんな人いないだろパンチ!


のような肌が褐色系でいかにもセクシーアイコンが好きです(ヨーロッパは違うと思います)

日本人が好きな男性はちょっとインテリジェンスで物静かな人が多いと思いかなー!! やはり日本女子は他の人種よりやさしいから。。さすがヤマトナデシコドキドキ

それとご存知の通り、こっちの人は
<You are so beautiful > など簡単に言ってきますから、やすやすと乗ってはいけません。

アメリカ人の友達に

(本気の相手を見つけたいなら、3カ月は家に行くな)

なんて助言を貰いましたが、それで相手が自分の事をどう思ってるかすぐ分かりますドクロ叫びドクロ叫びOMG

なかなか鋭いアドバイスでしたね👏  


今日そんな話でした🤦‍♀️
読んでいただいてありがとうございます🙏✨✨



#5 Are Japanese woman more popular with foreigner guys?


When I was in Japan, People told me or according to the internet.  

Japanese woman were more popular with foreigners guys becouse having black hair is exotic, Japanese woman is so kind and polite etc…



I don’t think it is true



Especially NY is a place where many type of people live. it really depends on what people type is.


If you want to go to a foreign country for looking for a future husband, you should not come here becouse NY is a city for singles.


It is better to go to a country side. there would be twice as many chance to find it.


Question is who is consider to be a beautiful in USA?

It is Emily Ratajikowski!! who has a sexy body and a darker skin. (I do not think it is the same in EUROE)


Also, a guy who likes Japanese woman tend to be intelligent and quiet because we are less drama.


As you know, people say ‘You are beauty’ easily in US.  Do not take it seriously.


I was told by an American friend that 


(if you are looking for serious relation ship you should not go to their apartment within the first three months relationship)

then, you would see what they think of you.


It was a good advice I’ve been told.


Thank you for reading.