12月 東京ママズイベント☆December TM Event | 東京ママズ Tokyo Mums ★インターナショナルに興味のあるママ・プレママのためのコミュニティ★
はるかです
今月の東京ママズは小雨にもかかわらずたくさんの方が来てくれました。
いつもありがとうございます!!
Hi everyone, I'm Haruka
I was so excited to see so many mums and kids gathered to join the TM event this month despite the rain, thank you everyone!!

まずはT先生によるイングリッシュタイム~
クリスマスにちなんだイングリッシュの時間でした
BINGOの歌をSANTAの置き換えて歌ったり、
The event started off with English Time by Mrs. T
Lots of Christmas themes this time such as singing BINGO song with SANTA letters,

みんなでクリスマスツリーをデコレーションしたり、ジングルベルの歌をそれぞれ鈴を鳴らして歌いました。
decorating the Christmas tree with cute items, and singing "Jingle Bells" with real bells in our hands

とっても楽しい時間でした。
T先生は子供達を惹きつけるのが本当に上手です(*^^*)
What a fun time! Mrs. T is so good at leading kids!


その後はお待ちかねのサンタクロースの登場!!
サンタクロースさんと一緒に歌を歌って、写真を撮ったり、それから子供達と大人にもプレゼントを配ってくれました。
After that, we had a special guest visiting us... Santa's helper!!
He sang us songs, took photos with us, and of course, gave presents to both kids and mums

とても優しいサンタクロースさんでした。
What a generous Santa we had


その後はクリスマスバージョンの寝相アートや
We also had fun taking photos with Sleep Art decoration,

クラフトにクリスマスツリーにシールをペタペタ張りそれぞれデコレーションをしていきました。
and putting stickers on the Christmas paper trees

みんな上手に作っていました。あっという間に終了の時間です。
Everyone did such an amazing job, time flies when you are having fun

次の東京ママズ・イベントは1月14日(木)!
次回はな・な・な・なーーーんと!!!Youtuberとしても有名な人気急上昇中の女性シンガーをゲストにお迎えします!!さらなる詳細はこうご期待です
The next TM event will be on 14th January (Thu)!
We are actually inviting a special guest singer who is also known as a Youtuber! More info will be announced soon so don't miss out