HEIZE - Round and Round(feat.ハン・スジ)
ドラマ「도깨비(トッケビ)」OST

※英語ができず翻訳機頼りのためかなり意訳です


______________________________________



See you never come my way
私の元に来ることはなくても


Better will someday
いつかは良くなる日が来るでしょう


Never far away
あまり遠くに行かないで




See you never come my way
私の元に来ることはなくても


Better on my stay
ここに残るのがいいんじゃないかな


Never far away
あまり遠くに行かないで



Round and round I,never know why
何故か分からないけど私は閉じ込められてる


Round and round and it will show us way out
回り巡っていつかは出口が見えるはず



It's my delight
それが幸せ





As day goes by you hold on tight another day
もう少し耐えて過ぎた時間をしっかりと抱いて


You're wondering why but you know why no another day way
あなたは何故そうするのかと気にするけど
他に方法が無いと分かっているでしょう



Some days the sun will shine down
たまには太陽が照らして


Some days the moon will cry
たまには月が泣いて


Tomorrow we'll see
明日の事は明日になればわかる


Tomollow we'll be
明日には私たちが望むようになる


As we go on our way
私達の道を行くとき





The world in your eyes, forever is lie
私達が道を歩いたとき

As we go on our way
君が見ているこの世界が永遠とは限らない


There's a thousand things to know
知っておくべきことは沢山ある



Sometimes we're standing by
私たちが立ち止まる時


The things we never understand
時には理解できないことが


As we go on our own way
あるかもしれない





The sun goes down 
日が暮れて


The tides are low
潮が引いて


I'll see you on the day
そんな日が来た時にまた会いましょう


Letting you go on your way
あなたの道へと導いてあげる





See you never gone my way
思い通りにならなくても


Never we'll someday
思い通りになる日は


Never far away
そんなに遠くないでしょう



See you never gone my way
思い通りにならなくても


Never on my days
私の日々には入り込まないで


Never far away
あまり遠くに行かないで



Round and round and never know why
何故か分からないけど私は閉じ込められてる


Round and round and it will show us way out
周り巡っていつかは出口が見えるはず


It's my delight
それが幸せ



______________________________________