キム・ギョンヒ(김경희) - Stuck In Love
ドラマ「도깨비(トッケビ)」OST

※英語ができず翻訳機頼りのため意訳です


______________________________________



How can I get over you
どうすれば君を忘れられるだろうか


Why do we have to be apart?
なぜ僕達は離れなければならないのだろう





We go where nobody has ever been
二人で誰も行ったことのない場所へ行って


And we come again from the place we have naver known
僕たち自身が知りもしない場所から戻ろう


There are too many shadows
僕の周りは


Of your love everywhere around me 
君のいくつもの愛の影が取り巻いている


Stuck, stuck, stuck in love
僕は恋に落ちた







Mysterious light, I'm still discovering
不思議な光を僕はまだ探している







How can I get over you
どうすれば君を忘れられるだろうか


Why do we have to be apart?
なせ僕たちは離れなければならないのだろう





And I'm wondering
君はその理由を


If you know why, know why
知っているのたろうか


And I'm wondering
僕はとても


If you know why, know why
気になっている



______________________________________